1.10.11

Durian 2.0 Bahagian Satu

Oleh / By: Akemi Siegel


Kalau Namewee ada Nasi Lemak 2.0, gua ada Durian 2.0.
Lu tau apa pasal durian? Gua tau.

Gua tau, itu durian Raja Buah.
Dia mia duri ah, manyak tajam oh. Itu pasal Melayu panggil durian.
Gua tau, itu durian tak boleh jolok punya.
Lu mesti tunggu dia jatuh sendiri maa. Kalau lu lutut tak cabut,
malam Jumaat lu tunggu bawah pokok. Pasal apa?
Pasal malam baru ada durian runtuh maa.

Perempuan beli durian kena tengok batang. Ramas sikit, picit sikit, rasa sikit.
Jangan malu jangan segan maa. Gua tau,
perempuan suka manyak besar manyak keras punya batang oh.
Kalau batang lagi besar lagi keras, durian pun manyak segar maa.
Itu perempuan, laki-laki?
Laki-laki beli durian kena tengok lubang. Raba-raba, belek-belek, cari-cari.
Apa mau takut? Gua tau, laki-laki tak suka lubang besar-besar.
Laki-laki manyak suka kalau dia orang sendiri tebuk lubang bontot durian,
koyak kulit durian, hisap isi durian sampai jilat jari.
Kalau itu durian ada kecil punya lubang ah, mungkin dia orang kasi can jugalah.
Ini tips spesel untuk suami-isteri yang mau beli durian!


Sudah tau sekarang? Habis baca Durian 2.0, lu tau apa? Lu tak tau lagi.
Tapi gua tau, sebab gua yang tulis.

bersambung Durian 2.0 Bahagian Dua

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...